FAQ
FAQ

Här Hittar svaret på de vanligaste frågorna på Bearplay.se



1. Hur kan jag administrera mitt konto på Bearplay? 

För att kolla status på ditt konto eller göra ändringar se länken under, Där kan du byta lösenord och göra andra ändringar gällande ditt konto. Hos våran betaltjänst kan du även välja att avsluta abonnemanget genom att trycka på "stop" för "Annual subscription to Bearplay".

-Administrera mitt Bearplay konto

2. Spelaren är svart och jag hör bara ljudet från filmen?

Bearplay stöds i alla webbläsare, däremot kan webbläsarens versionen vara för gammal. Detta löser du enkelt genom att uppdatera din webbläsare till den senaste versionen.
Skulle du fortfarande uppleva problem, Installera då senaste versionen av Flash. Tryck på länken nedan.
-Installera senaste versionen av Flash
Prova även dessa steg vid andra tekniska problem, innan ni tar kontakt.

3. Hur säker är min kortbetalning på Bearplay?

Din profil, balans-och betalningsinformation är säkert förvarade på en professionell server som ägs av Cleeng. Detta system hanterar dagligen säkra överföringar åt flertalet stora företag och banker. Avancerad SSL-Kryptering av dina uppgifter säkerställer din integritet.

4. Hur laddar jag upp en medlemsfilm?

Om du går in på medlemsfilm kanalen, så står det "ladda upp din egen film" uppe till höger. Där fyller du i alla uppgifter och väljer en film att ladda upp från din dator. Filmen granskas sedan innan den läggs upp.

5. Kan jag titta på Bearplay i min smartphone?

Bearplay är byggt i responsive design, vilket innebär att innehållet anpassas efter vilken enhet du spelar i. Så självklart kan du se Bearplay i din smartphone eller surfplatta.

Följ dessa steg om du har problem med inloggning eller registrering, samt problem med uppspelning av video



Ibland händer det att videon slutar spela eller så kan du inte komma åt ditt konto. En av orsakerna till detta udda beteende kan vara en del data hänger sig i webbläsarens cacheminne.

Innan du skickar ett supportärende till oss, försöka rensa cache, cookies.

1. För att rensa webbläsarens cache och kakor på PC / laptop:
Här är en guide för alla typer av webbläsare: http://www.refreshyourcache.com/en/home/

Du kan också testa att ladda om webbläsaren genom att trycka på:
Windows: kontroll + F5
MAC: ⌘ + skift + R / Kommando + Skift + R
Försök igen

2. För att rensa Safari cacheminne och cookies för iOS-enhet:
Tryck på Inställningar på startskärmen.
Rulla ner och välj Safari.
Peka Rensa cookies och data.

3. För att rensa webbläsarens cacheminne och cookies för Android:
Öppna din webbläsare.
Tryck på Meny-knappen | Inställningar.
Peka Sekretess och säkerhet.
Peka Rensa cacheminne och Rensa alla cookie-data.
Obs: Du kanske också vill trycka på Rensa historik för att ta bort din webbläsare navigeringshistorik och knacka Rensa formulärdata för att radera alla data som sparats formulär.
Tryck OK för att fortsätta.

4. För att rensa webbläsarens cacheminne och cookies för Windows telefon:
Öppna Internet Explorer.
Knacka på tre punkter (...) längst ner till höger.
Rulla nedåt och knacka på Inställningar.
Rulla ner och tryck på Radera historia.


Hittar du inte ditt problem här så kontakta Bearplay via kontaktformuläret
-Kontakta Bearplay support